تیراندازی در مطب دندانپزشکی در هریس منجر به قتل شد رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران قطعی شد (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) وقوع سانحه برای هواپیمای فوق‌سبک در تربت‌حیدریه (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) کسری خدمت سربازی دانشجویان با گذراندن دوره های مهارتی اعمال‌قانون ۱۹۱۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۴ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) شما طعم بستنی بچگی‌تان را به یاد دارید؟ پیش‌بینی بارش‌های رگباری، کاهش دما و وزش باد برای خراسان‌رضوی (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تاثیر گروه «بی تی اس» بر اختلال هویت جنسی نوجوانان حریق انبار لوازم یدکی در خیابان شاهد مشهد اطفا شد رتبه برتر ایران در کاهش مرگ مادران در حین زایمان نجات جان بیش از ۵۰ شهروند با اطفای حریق منزل مسکونی در امیریه مشهد ۶۰‌هزار معلم و دانش‌آموز، همیار حفظ آب در مشهد هشدار جدی پلیس راهور به رانندگان و موتورسواران همسترباز ! آغاز انتخاب‌رشته دانش‌آموزان پایه نهم از نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳ آزادی تمامی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان
سرخط خبرها

پدر کرمانشاهی پسرش را به دلیل اعتیاد به قتل رساند

  • کد خبر: ۱۶۴۷۴۴
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
پدر کرمانشاهی پسرش را به دلیل اعتیاد به قتل رساند
فردی که پسر خود را به علت اعتیاد به شیشه و اذیت و آزار خانواده به قتل رسانده است، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت جوان ۲۵ ساله‌ای به علت سقوط از بلندی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این حادثه اتفاقی نبوده و جوان فوت شده به پایین پرتاب شده است. کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود به پدر ۵۷ ساله مقتول مشکوک شدند و او را مورد بازجویی‌های تخصصی قرار دادند.

پدر مقتول در بازجویی‌های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اعتیاد او به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آن‌ها با چاقو عنوان کرد.

قاتل گفت: روز حادثه پس از درگیری لفظی که بین ما ایجاد شد پسرم به بالای پشت بام رفت و من هم او را تعقیب و زمانی که لبه دیوار پشت بام نشسته بود ضربه‌ای به سینه وی وارد کردم که منجر به سقوط و در نهایت فوتش شد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->